Friday, November 16, 2012

Istanbul Aku Datang!!

Semalam bersamaan hari khamis, 15 November 2012 sumer rakyat malaysia x kira bangsa, agama kebanyakkan cuti pada hari tersebut kan iaitu awal Muharam...x ketinggalan aku nih hai sebagai seorang student perlu cuti sekali kan hehe ^o^


Ok nih ha ak nak cerita.semalam aku pegi One Segamat dengan member2.bese lar cuti kan..lagi pun dah lama aku x tak wyg..kami pon bertolak ke sana dalam pukul 3pm





Tiket dapat kol 6:30 so daripada tunggu macam orang gila aku pon carik kedai roti p hentam roti nih haa..sedap!!,


Bila start jew cerita tuh aku mula buat teori cerita ini akan bosan bila ade TOMOK...

Ha ha aku dah agak dah..memang betol!! TOMOK kaku tapi jalan cerita best..and part yang best bila 2 org lelaki berebut seorang wanita..woot3
Kalo aku lar awak tuh lisa surihani memang aku kejar jugak hik3



Watak lisa memang sweet,manja,cute..OMG!! Untung ko yusry hehe...and dia percayakan bf dye lebih dari org lain...tapi aku rasa bila lisa dah kahwin nih asal dia nampak lagi comel yer hewhew























No comments: